Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

ضرورت نمائندگان:۔

ضرورت نمائندگان:۔ ملک بھر سے پڑھے لکھے میل، فی میل حضرات فوری رابطہ کریں موبائل نمبر 03469200126

اتوار، 11 دسمبر، 2022

خوش آمدید 2023 مشاعرہ و تقریب رونمائی ۔سمیرا ساجد ناز

 رپورٹ /ظفر اعوان 

الحمد اللہ ۔۔۔

خوش آمدید 2023  مشاعرہ  و تقریب رونمائی ۔۔۔


مشاعرہ خوش آمدید 2023  اور جناب ارشاد نیازی صاحب کی کتب  قوسین کی حدیں و خواب کا خمیازہ کی تقریب رونمائی میں شریک بزم بننے والے  تمام  معزز احباب کی شکر گزار ہوں جنہوں نے پروگرام کو رونق بخشی ۔۔


یہاں پہ جناب  اسلم شاہد صاحب کو خراج تحسین پیش کرتی ہوں کہ جنہوں نے اس نفسا نفسی کے دور میں محبت کے دیئے جلائے اور سیالکوٹ میں ادبی فضا کو خوشبوؤں سے بھر دیا ۔۔تمام تنظیموں شاعروں کو ایک جگہ اکٹھا کر کے یہ ثابت کر دیا کہ نیت نیک ہو تو کچھ بھی ممکن ہو سکتا ہے  ۔

جناب اسلم صاحب کا کتب کی اشاعت کے اعلان سے لیکر کتب شائع ہونے تک مجھ ناچیز اور حسین مجروح صاحب پہ آنکھیں بند کر کے اعتبار کرنا ہمارے تعلق کو مزید مضبوط کرتا رہا اور الحمدللہ اللہ پاک نے ہمیں سرخرو کیا ۔۔۔  جناب حسین مجروح صاحب کے کردار کے متلعق یہ کہنا کجا نہی کہ آپ  اپنا کردار ادا نہ کرتے تو آج ہم رونمائی جیسی خوبصورت محفل سے شاید محروم رہ جاتے ۔۔۔۔سیالکوٹ آپکا شکر گزار ہے حسین مجروح صاحب ۔۔۔

جناب خواجہ آصف صاحب کا شکریہ کہ انہوں نے ایثار فاؤنڈیشن کے صدر و بانی جناب صدیق حیدر بھائی کا پیغام باہم پہنچا کر انسانی خدمات اور ادب کی خدمت کے لیے ان کی طرف سے خیر سگالی کا پیغام پہنچایا اور تحریک اور کتب کی اشاعت پہ ارشاد نیازی صاحب کو مبارک باد پیش کی ۔۔۔

جناب صدر تنویر احمد تنویر احمد تنویر صاحب کی شکر گزار ہوں جنہوں نے ہماری دعوت کو قبول فرما کر بزم کو عزت بخشی ۔یہاں یہ ذکر ضروری سمجھتی ہوں کہ استاد صاحب نے مجھے سب کو پھول پیش کرتے دیکھا اور اخر میں مجھے مبارک باد کے ساتھ پھول پیش کئے کہ تم نے بہت محنت کی اور سب کو پھول پیش کر رہی ہوں اب ہم تمہیں پھول پیش کریں گے جو کہ تصویری شکل میں گواہ بن گئی کہ حوصلے ایسے بھی دیئے جاتے ہیں شکریہ استاد محترم۔۔۔

صاحب کتب ارشاد نیازی صاحب کی شکر گزار ہوں جنہوں نے بزم میں تشریف آوری کی۔۔

 مہمان خصوصی جناب ڈاکٹر دانش عزیز محترمی بھائی آپ کی تہہ دل سے شکر گزار ہوں جنہوں نے اپنے کلام کے جلوے تو دکھائے لیکن جن کو ہمسفر کیا۔۔ انہوں نے بھی بزم کو کمال رنگ بخشا ۔۔۔

سوچاں دی مہکار کی ٹیم کا شکریہ ادا کرنا چاہتی ہوں ۔۔۔کہ ان کی شمولیت صرف شمولیت نہی بلکہ اپنا پروگرام سمجھ کر اس کو ہر ممکن کامیاب کرنے میں مدد فراہم کی ۔۔جس میں سر فہرست نام ایوب صابر صاحب کا آتا ہے جنہوں نے پروگرام کی نظامت کو اپنے تجربے سے ایسا سنبھالا کہ محفل کا رنگ دوبالا ہو گیا ۔۔۔

بزم میں شرکت کرنے والے محترم مہمانان گرامی 

جناب صدر تنویر احمد تنویر صاحب 

صاحب کتب ارشاد نیازی صاحب

مہمان خصوصی ڈاکٹر دانش عزیز (لاہور)

اسلم شاہد صاحب(ضلعی صدر سائبان تحرک سیالکوٹ)

خواجہ آصف(ضلعی نائب صدر سائبان تحریک سیالکوٹ)

اظہر خان صاحب (لاہور)

محبوب صابر  صاحب 

مظفر ممتاز  صاحب 

فیصل طفیل صاحب (گوجرانولہ)

عاطف جاوید عاطف صاحب

سید سجاد بخاری صاحب

محبوب صابر صاحب

ساحل سلہری صاحب

آصف علی علوی صاحب 

حیدر پیرزادہ صاحب 

رضا المصطفیٰ صاحب 

منیر جعفری صاحب 

سرکار علی حیدر صاحب 

بلال اسعد صاحب

ڈاکٹر سید کاظم صاحب 

قاسم حیات صاحب 

رانا عثمان صاحب 

صدیق سرمد صاحب 

ڈاکٹر الیاس عاجز صاحب 

عائشہ قمر صاحبہ۔۔ کی شکر گزار ہوں ۔۔

بزم میں بزنس کمیونٹی سے اسلم شاہد صاحب کے درینہ دوست  جناب آفتاب ناگرہ صاحب نے صاحب  ذوق ہونے کا مظاہرہ ایسا کیا کہ پروگرام کے آغاز سے لیکر احتتام  تک شریک بزم رہے ان کے ذوق کے لیے الگ سے داد و تحسین و شکریہ ۔

جن کا نام شکریہ کی فہرست میں شامل نہ کر سکی ان سے معذرت خواہ ہوں ۔۔

بزم کے آخر میں بہترین اعشائیہ کا انتظام کیا گیا ۔۔کل ملا کر اسلم صاحب ساجد صاحب اور تھوڑی تھوڑی سی میں نے بھی پروگرام کو کامیاب کرنے کی بھرپور کوشش کی باقی 

معزز مہمانان گرامی کے تجزیے سے اندازہ لگایا جاسکتا ہے کہ ہماری محنت کتنا رنگ لائی ۔۔۔

اللہ پاک سائبان تحریک کو دن دگنی رات چوگنی ترقی عطا فرمائے ۔۔۔۔اور سائبان تحریک سیالکوٹ نے ثابت کردیا کہ سیالکوٹ والے جب کسی چیز کا ذمہ اٹھاتے ہیں تو اسے کامیاب کرنے میں اپنی جان لگا دیتے ہیں ۔۔

مجھے اللہ پاک کے حضور امید ہے کہ سائبان تحریک سیالکوٹ ۔۔حسین مجروح صاحب کے خواب کو جلا بخشے گی ان شاءاللہ ۔۔۔

اول و آخر میں اللہ پاک کا شکر ادا کرتی ہوں کہ مجھ کند کو اسلم شاہد صاحب اور خواجہ آصف صاحب جیسے انسانوں سے نواز کر مجھے ہیرا بنا دیا ہے پروگرام کی ساری تیاریاں ہمیشہ کیطرح ساجد صاحب نے ایسی کیں کہ آج اسلم شاہد صاحب اور حاضرین محفل  تعریف کر اٹھے ۔۔۔۔شکریہ ساجد صاحب اللہ پاک آپ کا ساتھ ہمیشہ عطا فرمائی رکھے آمین الٰہی آمین 

سمیرا ساجد ناز



کوئی تبصرے نہیں: