Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

ضرورت نمائندگان:۔

ضرورت نمائندگان:۔ ملک بھر سے پڑھے لکھے میل، فی میل حضرات فوری رابطہ کریں موبائل نمبر 03469200126

جمعرات، 27 فروری، 2020

کہیں تھل میں سسی روتی ہے ۔نمرہ ملک


مرشد ہمارے خواب مٹی میں مل گئے مرشد ہمیں زندہ سلا دیا گیا مرشد ہم راج کی پیاس میں مرے مرشد ہمیں انارکلی بنا دیا گیا مرشد سارے قافلے گم ہوگئے مرشد ہمارے راہنما راہزن ہوئے مرشد دور عمر کا انصاف چاہیے مرشد بیٹیوں کو رستہ صاف چاہیے مرشد دلوں پہ کرونا کا راج ہے مرشد سروں پہ طاقت کا تاج ہے مرشد زبان کھولوں تو کس طرح مرشد مجھے عورت ہونے کی لاج ہے مرشد مجھے محبت بنا کے اتارا گیا مرشد پھر کیوں کوڑے پہ مارا گیا مرشد مری اک التجا ہے بس مرشد پہلی نہیں آخری صدا ہے بس مرشد مجھے رعیت میں شامل کیا گیا مرشد مجھے جنت کا حامل کیا گیا مرشد جنت بے یارو مددگار کیوں مرشد گناہ کا ہے کاروبار کیوں مرشد دہلی سے فلسطین تک مرشد کشمیر سے دیوار چین تک مرشد ہم بیٹیوں سے ہی تاوان کیوں مرشد فرعون ہر طرف ہامان کیوں مرشد پکارتے میرا گلہ بیٹھ گیا مرشد امتی کا تو ہلہ بیٹھ گیا مرشد جو پکار مری نہ عرش پہ گئی مرشد حساب سارے صاف مانگوں گی مرشد دنیا میں جتنی ستائی گئی ہوں میں مرشد کملی والے سے انصاف مانگوں گی نمرہ ملک کہیں تھل میں سسی روتی ہے