Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

ضرورت نمائندگان:۔

ضرورت نمائندگان:۔ ملک بھر سے پڑھے لکھے میل، فی میل حضرات فوری رابطہ کریں موبائل نمبر 03469200126

منگل، 24 مارچ، 2020

اجتماعی دعا ۔۔۔۔۔۔ظفر اعوان


السلام علیکم 🌹صبح بخیر 🌹 اللہ پاک سے دعا گو ہوں کہ اللہ پاک 🌹محمد مصطفی 🌹صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے صدقے تمام امت مسلمہ کو اپنے حفظ و امان میں رکھے میرے اللہ ہم گنہگار ہیں بدکار ہے مگر تیری رحمت کے طلبگار ہے ۔ یا میرے اللہ اپنے پیارے محبوب 🌹محمد عربی🌹 کے صدقے کرونا کے امتحان سے نجات عطا فرما ۔۔۔۔آمین طالب دعا ۔۔۔ظفر اعوان ۔۔۔۔۔ نوح کو جب موج طوفاں میں کنارہ مل گیا اور کلیم اللہ کو لطف نظارہ مل گیا حسن یوسف کو زلیخہ کا اشارہ مل گیا الغرض ہر ایک بے چارے کو چارہ مل گیا ہم غریبوں کو محمد کا سہارا مل گیا 🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 منور جس طرح چاند ہے تاروں کے جھرمٹ میں مسیحا جس طرح بیٹھا ہوں بیماروں کے جھرمٹ میں شمع جس طرح چلتی ہے پر داروں کے جھرمٹ میں بروز حشر اے ایمان والو بس اسی صورت 🌹محمد مصطفی🌹 ہوں گے گناہ گاروں کے جھرمٹ میں 🍃🍃🍃🍃🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ارباب نظر کو کوئی ایسا نہ ملے گا انسان تو مل جائیں گے مولانہ ملے گا تاریخ اگر ڈھونڈے گی ثانی اے 🌹محمد ص 🌺 ثانی تو بڑی چیز ہے سایہ نہ ملے گا ۔۔۔۔۔۔۔۔ 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

کوئی تبصرے نہیں: